لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری انریکه و ماسکرانو

کنفرانس خبری انریکه و ماسکرانو

در فاصله ی یک روز مانده به برگذاری دیدار رفت یوونتوس بارسلونا در لیگ قهرمانان نشستی خبری برای هر دو تیم برگذار شد و مربیان دو تیم به تشریح شرایط این بازی پرداختند.

 

ابتدا از بارسلونا خاویر ماسکرانو با خبرنگاران گفت و گو کرد:

 

ما بسیار خوشحالیم که با تیمی همچون یوونتوس در این مرحله روبرو هستیم. اگر بخواهیم به مرحله ی بعد برویم باید هم در دفاع و هم در حمله عالی باشیم. در لیگ قهرمانان اگر بهترین نمایش خود را اجرا نکنید حذف خواهید شد. ما با یک تیم قوی که صاحب تاریخ مهمی است روبرو هستیم، آنها بازیکنان خارق العاده ای دارند. ما امیدواریم اینجا نتیجه ی خوبی برای بازی برگشت در کمپ نیو ذخیره کنیم.

 

ماسکرانو در مورد دو تن از هموطنانش در تیم مقابل نیز صحبت کرد:

 

هیگواین و دیبالا دو قهرمان بزرگ هستند، من از کیفیت بازی آنها آگاهم و ما باید مراقب آنها باشیم چون هر لحظه ممکن است حرکت مهمی انجام دهند.

 

در ادامه لوئیز انریکه مربی بارسلونا گفتگو با خبرنگاران را ادامه داد:

 

فردا ما باید فوتبالی زیبا و با تکنیک مخصوص آب اناری ها ارائه بدهیم. چون یوونتوس آماری خیره کننده در تاریخ لیگ قهرمانان و بخصوص در مرحله ی یک چهارم نهایی دارد. هدف ما همیشه این است: انجام یک مسابقه ی بزرگ، با دانستن اینکه غلبه بر حریف همیشه دشوار خواهد بود.

 

او افزود:

 

یوونتوس به بهترین شکل پرس می کند، توپ را از دفاع به گردش در می آورد، و عالی دفاع می کند. آنها در هر نقطه ی زمین قوی هستند. ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد. آمار هم نشان می دهد که بوسکتس برای ما یک بازیکن حیاتی ست، اما من چندین گزینه برای جایگزینی او دارم. دو تیم در شرایط خوبی هستند و هر دو شانس صعود دارند.

 

ارسالی از : خه‌بات صابري


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: